Deze kopie / offset / balpen met de titel “De tentoonstekker in het stopconcept” is gemaakt door Henck van Dijck. De kopie / offset / balpen is gedrukt op wit 80 grams briefpapier van Henck van Dijck. Aan de bovenzijde van de brief staat de oplage 40/300 nummer 40 van 300. De brief is gedateerd 11 januari 1996 en is aan de onderzijde met balpen gesigneerd Henck van Dijck. De kopie / offset / balpen heeft de afmeting van een A4, 29.7 cm lang bij 21 cm breed.
Dit kunstwerk maakte deel uit van de in 1996 uitgegeven map / portefeuille oplage 40/300 van de Stichting Peninsula ter gelegenheid van het tienjarig bestaan. Aan de uitgave deden 38 kunstenaars mee. De prenten in A4 formaat zijn gedrukt in een gelimiteerde oplage van 300 exemplaren, waarvan 200 voor de deelnemende kunstenaars en 100 voor de verkoop.
Henricus Wilhelmus Adrianus (Henck) van Dijck geboren 14 juli 1956 in Someren is een Nederlands beeldend kunstenaar, beeldhouwer, installatiekunstenaar, fotograaf en ontwerper. Henck van Dijk kreeg een opleiding voor reclametekenaar en ontwerper aan de Grafische school Eindhoven en studeerde van 1978 tot 1982 aan de Academie voor Kunst en Industrie Enschede bij Sigurdur Gudmundsson. Henck van Dijk kreeg vele opdrachten van provincies en gemeenten voor het plaatsen van beelden in de openbare ruimte zoals: in 1997 het beeld “Debet & Credit” aan de N-207 in de Haarlemmermeer. Dit kunstwerk werd in 2010 vernield door bronsdieven, waarbij vier van de acht bronzen bomen werden gestolen. Van de resterende bronzen bomen is toen in opdracht van de Provincie Noord-Holland door kunstenaar Henck van Dijck een nieuw tweedelig kunstwerk “Viadebet & Viacredit” gemaakt dat op 1 oktober 2015 met de heropening van de N-207 is opgeleverd. Tevens heeft Henck van Dijk het kunstwerk “Dependance” in Bergen op Zoom, het kunstwerk “Huisvrouw” in Nuenen, het kunstwerk “Ikoon” in Waalre en het kunstwerk “De bekoring, de wijsheid en het gevaar” in Eindhoven gemaakt. Henck van Dijk is werkzaam in Eindhoven.